کانتینرهای ویلایی از جمله تجهیزاتی هستند که در سال های اخیر در فضاهای مختلف مورد استفاده قر ار گرفته اند. به صرفه بودن و زیبایی این کانکس ها موجب شده تا آن ها امروزه به یکی از کاربردی ترین کانتینرها تبدیل شوند. کانتینر ویلایی لاکچری در تهران این روزها تنوع بالایی دارند و افراد برای استفاده از آن در فضاهای مختلف اقدام به خرید آن ها می کنند.

برای خرید کانتینرهای ویلایی ابتدا باید با این تجهیزات و مزایا و معایب آن ها به خوبی آشنا شوید تا بتوانید مناسب ترین کانتینر لاکچری را تهیه کنید. ما در این مطالب شما را با این تجهیزات و مزایا و معایب آن ها آشنا خواهیم کرد.

معرفی کانتینر ویلایی لاکچری

کانتینر ویلایی لاکچری

کانتینرهای ویلایی یکی از انواع کانتینر های کاربردی هستند که در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند. این تجهیزات سازه هایی از پیش طراحی شده هستند که برای ساخت آن ها از مواد مختلفی استفاده می کنند. کانتینر ویلایی لاکچری تهران را می توان حتی به عنوان ویلاهای عادی مورد استفاده قرار داد. شما می توانید در تهران این کانتینرها را به صورت دلخواه سفارش دهید و آن را به شکل یک خوابه، دوخوابه و غیره طراحی کنید.

کانتینرهای لاکچری معمولا دارای امکانات رفاهی هستند و بر اساس نیاز مشتریان امکانات مختلف برای آن ها در نظر گرفته می شود. به عبارتی زمانی که از کانتینر ویلایی لاکچری صحبت می کنیم منظورمان کانتینرهایی هستند که امکاناتی همچون اتاق خواب، سالن پذیرایی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی دارند. این طراحی باعث شده تا افرادی که قصد دارند در طولانی مدت از کانتینرها استفاده نمایند، این نوع کانتینر را سفارش دهند.

مزایای کانتینر ویلایی لاکچری

مزایای فراوان این کانتینرهای لاکچری موجب شده تا  افراد در فضاهای مختلف از آن ها استفاده کنند. ما در ادامه برخی از مهم ترین مزایای این کانتینرهای ویلایی را مورد بررسی قرار داده ایم.

امکان ساخت در هر نوع شرایط اقلیمی

کانتینرهای ویلایی را می توان در هرنوع شرایط آب و هوایی نصب کرد. به علاوه برای ساخت این این کانتینرها با محدودیت آب و هوایی مواجه نیستید و می توانید هر یک از  قطعات را به محل مورد نظر انتقال داده و سپس آن ها را مونتاژ کنید. این یکی از مزایای مهم این تجهیزات است؛ زیرا به راحتی می توان در هر فضا و محیطی و در هر نوع شرایط آن و هوایی آن را مونتاژ کرده و نصب کرد. پیشنهاد میکینم از محصول کانتینر چادری ما نیز دیدن فرمایید.

مصرف بهینه انرژی

هدر رفت انرژی در کانتینرهای ویلایی بسیار کم است. بر خلاف سازه های سنتی در این نوع سازه های ویلایی عایق بندی های ویژه ای در نظر گرفته شده است. استفاده کردن از شیشه های دوجداره موجب شده تا از هدر رفتن انرژی سرمایی و گرمایی پیشگیری شود و مصرف انرژی بهینه باشد.

سرعت بالای ساخت و آماده سازی

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به هر دلیلی فرصت زیادی برای ساخت ویلا ندارید، کانتینرهای ویلایی می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند؛ زیرا شما می توانید در مدت زمان کوتاهی یک کانتینر با امکانات رفاهی ویلا داشته باشید. قطعات این کانتینرها در کارخانه های مختلف تولید می شوند و مونتاژ کردن آن ها در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد.

قابلیت حمل و نقل راحت

یکی از اصلی ترین مزایای کانتینرهای ویلایی لاکچری را می توان قابلیت حمل و نقل آن ها بیان کرد. با تهیه این کانتینرها شما می توانید به راحتی آن ها را جا به جا کنید. به علاوه جا به جا کردن آن تنها محدود به یک بار نیست و شما در هر شرایطی می توانید آن را به محل دیگری انتقال دهید.

در برخی مواقع ممکن است به هر دلیلی محلی که کانتینر قرار داده شده مناسب نباشد و شما مجبور باشید آن را جا به جا کنید. بنابراین این قابلیت در این زمان اهمیت پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: کانتینر 40 فونت

مقاومت بالا

شما در هر شهری که سکونت داشته باشید ممکن است برخی از بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و غیره را تجربه کنید، بنابراین اگر می خواهید در یک کانتینر سکونت داشته باشید باید کانتینری را انتخاب کنید که در برابر چنین حوادثی مقاومت بالایی داشته باشد. معمولا کانتینرهای ویلایی به دلیل این که وزن کمی دارند و برای ساخت آن ها از مصالح معمولی استفاده نشده، در برابر مواردی همچون زلزله مقاومت بالایی دارند.

معایب کانتینر‌های ویلایی

کانتینر‌های ویلایی

هر محصولی در کنار مزایای متعدد می تواند معایبی نیز داشته باشد و کانتینرهای ویلایی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین علت شما باید قبل از خرید این تجهیزات معایب آن را نیز در نظر بگیرید. ما در ادامه برخی از معایب این کانتینرها را بررسی خواهیم کرد. همچنین از علاقه داشتید میتوانید از صفحه قیمت کانتینر ما نیز دیدن فرمایید.

محدودیت در طبقات

یکی از مهم ترین معایبی که می توان برای کانتینرهای ویلایی بیان کرد محدودیت در تعداد طبقات است. این بدان معناست که کانتینرهای ویلایی را نمی توان به صورت چند طبقه ساخت و نهایتا بتوان آن ها را به صورت دو طبقه طراحی کرد.

تنوع کم در شکل سازه

بسیاری از طرح ها به گونه ای هستند که نمی توان آن را به شکل کانتینر طراحی و تولید کرد؛ چون تقسیم بندی آن ها به قطعات کوچک تر کار دشواری است. علاوه بر این موضوع حمل و نقل کانتینرهای که شکل های مختلفی دارند، می تواند بسیار سخت باشد.

بنابراین مراکز فروش کانتینرهای ویلایی نقشی در طراحی اولیه ان ندارند و اشکال آن ها در کارخانه ها طراحی می شود. بنابراین یکی دیگر از معایبی که می توان برای کانتینرهای ویلایی بیان کرد این است که نمی توانید آن را با سلیقه شخصی خود طراحی کنید و این سازه ها از پیش طراحی شده هستند.

جابه جایی و دریافت مجوز

کانتینرهای ویلایی با سازه های سنتی بسیار  متفاوت هستند. شما برای استفاده از این کانتینرها باید مجوزها و استانداردهایی که از پیش تعیین شده را دریافت کنید تا بتوانید از آن ها استفاده نمایید. برای مثال اگر ارتفاع کانتینر از زیر شاسی تا بلندترین بخش آن بیش از 2.5 متر باشد، نمی توان آن را انتقال داد.

قیمت کانتینر ویلایی

قیمت کانتینر ویلایی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

نوع کانتینر: کانتینرهای نو و دست دوم قیمت‌های متفاوتی دارند.

ابعاد کانتینر: کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت قیمت‌های متفاوتی دارند.

نوع عایق: نوع عایق مورد استفاده در ساخت کانتینر ویلایی بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد.

تجهیزات: تجهیزاتی مانند درب و پنجره، سیستم برق‌کشی، سیستم گرمایش و سرمایش، و … بر قیمت کانتینر ویلایی تأثیر می‌گذارند.

محل ساخت: هزینه ساخت کانتینر ویلایی در مناطق مختلف متفاوت است.

جمع بندی

کانتینرهای ویلایی لاکچری یکی از پرطرفدارترین نوع کانتینرها هستند. این کانتینرهای لاکچری می توانند امکانات رفاهی ویلاهای عادی را داشته باشند و طراحان با توجه به سلیقه مشتری آن را طراحی می کنند. این تجهیزات مزایا و معایبی دارند که باید قبل از خرید به خوبی با آن ها آشنا شوید تا بتوانید خریدی آگاهانه داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *