کانکس ها انواع مختلفی دارند که مسلما قبل از خرید کانکس با توجه به کاربری کانکسی که می خواهید، متوجه تفاوت های آن ها شده اید. یکی از کانکس های موجود در بازار که اسم آن، نشات گرفته از متریال به کار رفته در آن می باشد، کانکس ساندویچ پنل است. در ادامه مقاله به بررسی این نوع کانکس پرداخته ایم.

کانکس ساندویچ پانل چیست؟

کانکس های پانلی یا ساندویچ پانل یکی از انواع کانکس هستند که متریال ساخت و توسعه آن ها از ساندویچ پانل است. در اصل می توان گفت که بخش های دیواره و سقف این دسته از کانکس ها از ساندویچ پانل تشکیل شده است. علت نامگذاری این کانکس هم مشخص است و می توان برترین مزیت سازه مذکور را مقاومت بسیار بالا در برابر اتلاف انرژی دانست و علت اصلی مقاومت آن نیز استفاده از متریال فوم فشرده پلی اورتان در بخش جداره است که باعث شده این سازه مقاومت بسیاری داشته باشد.

همین مورد باعث شده است تا کانکس ساندویچ پانل به یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط اقلیمی مختلف نظیر آب و هوای سرد و گرم تبدیل شده است. در این مطلب ما قصد داریم تا به صورت جامع و کامل در رابطه با کانکس ساندویچ پانل صحبت کنیم تا شما نیز بتوانید اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با این موضوع بدست آورید تا خرید خود را به صورت صحیح انجام دهید.

نحوه ساخت ساندویچ پانل

شاید برای شما نیز این سوال بوجود آمده باشد که ساندویچ پانل چگونه ساخته می شود و مراحل ساخت آن چه مدت به طول می انجامد. کانکس های پانل در ابعاد مختلفی وجود دارند که به صورت تیپ و آماده ساخت و همچنین آماده بارگیری وجود دارند. بر اساس سفارشات مختلف ابعاد بزرگ و امکانات بخصوصی خواهند داشت که تولید آن بسته به نوع کانکس بین 15 الی 20 روز کاری زمان بر خواهد بود. از این رو تیم ما برای بهینه سازی در مصرف زمان و متریال برای جلب رضایت مشتری و افزایش فروش از سازه های استاندارد و پیش ساخته و آماده برای حمل و جا به جایی استفاده می کند.

مطالب مرتبط:

خرید کانکس نگهبانی برای کارفرمایانی که به دنبال ایجاد امنیت در پروژه خود هستند، پیشنهاد می شود. توصیه می کنیم درباره آن بیشتر بخوانید!

پاسارگاد کانتیر-کانکس ساندویچ پانل-

مشخصات فنی کانکس پانلی

کانکس های پانلی دارای مشخصات فنی متفاوتی هستند اما بعضی از المان ها و موارد در بین آن ها مشترک است که در بخش زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

استفاده از شاسی تیر نمره 16 و 14 سنگین به صورت دورکلاف و همچنین پیاده سازی اسکلت با متریال پروفیل آهنی سنگین با ضخامت 2 میلی متر باعث شده تا محصولات از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

سقف و دیواره های محصول از ساندویچ پانل با ضخامت 4 سانتری متری هستند و ارتفاع آن ها نیز تا 10 سانتی متر قابل افزایش است که با توجه به سفارش مشتری متفاوت خواهد بود.

عایق جداره های بکار رفته نیز از نوع پلی اورتان با دانسیتی یا عمق 40 بصورت فشرده و تزریقی است، همچنین در دو طرف ورق شاهد ضخامت 50 میلی متری گالوانیزه یا آلوزینگ به صورت انتخابی توسط مشتری هستیم.

درب ها و پنجره ها از نوع UPVC دو جداره هستند تا از کیفیت آن ها اطمینان حاصل شود.

کف کانکس از نوع تخته است که متریال آن نیز از انواع نئوپان، MDF یا تخته هفت لایه ضد آب است. بر اساس سلیقه و انتخاب مشتری متریال مذکور قابل تغییر به سرامیک نیز خواهد بود.

سیم کشی برق با استفاده از سیم به قطر 2.5 انجام می شود و سیم کشی تلفن و کابل کولر نیز با استفاده از اسپلیت پیاده سازی می شود. قابل توجه است که کلیه سیستم برق کشی بصورت روکار با استفاده از داکت های استاندارد، کلید و پریز انجام می شود.

مطالب مرتبط:

خرید کانکس فروشگاهی می تواند بهترین گزینه برای افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستند، باشد زیرا که صرفه جویی چشمگیری در زمان و هزینه دارد.

کانکس ساندویچ پانل-پاسارگاد کانتینر

انواع مدل های کانکس ساندویچ پنل

کانکس های پانلی محبوبیت بسیاری دارند و همانطور که اشاره داشتیم امروزه شاهد افزایش مشتریان این محصول نیز هستیم، همین مورد باعث شده تا این سازه در انواع مختلفی تولید شود تا بتواند سیلی عظیمی از مشتریان را تحت پوشش خود قرار دهد. به دلیل کیفیت بالای این محصولات، استفاده از آن ها در بسیاری از شرایط ممکن است و می تواند نیاز مشتریان را در بسیاری از کاربردها مرتفع کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی سه مورد از مهمترین انواع ساندویچ پانل بپردازیم.

کانکس های پانلی ساده

نوع اول و البته عمومی ترین و متداول ترین نوع کانکس، کانکس پانلی مکعب مستطیل های ساده هستند که به صورت معمول رنگ آن ها سفید است. مدل مذکور بیشتر اوقات برای کارگاه های عمرانی و پروژه های ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. به همین علت است که که معمولا از این دسته از کانکس ها در ابعاد استاندارد تولید می شود و یکی از روتین های اصلی تولیدی ها محسوب می شود چرا که جابه جایی و قابلیت انطباق بالایی دارند.

بر همین اساس استفاده از محصول مذکور در مکان های مختلفی نظیر دفتر مهندسین پروژه ، غذاخوری پرسنل ، اتاق اسکان نیروی کار و دیگر کاربری های مشابه را داشته باشند.

کانکس ساندویچ پنل دفتری

نوع دیگر از کانکس پانل نوع دفتری است، همانطور که از نامگذاری این محصول نیز مشخص است در اغلب اوقات برای مصارف اداری استفاده می شود و برای دفاتر و یا شعب سازمان ها مناسب خواهد بود. همچنین از این کانکس در محوطه های باز ادارات استفاده می شود.

دفاتر اداری در پارکینگ های خود نیز نیازمند مکانی برای تعویض پلاک، کارشناس بیمه، دفتر اداری مهندسین پروژه های عمرانی و جهادی هستند که کانکس مذکور برای آن ها مناسب است. معمولا مدل های اداری که به آن ها اشاره شد دارای استاندارد بطول 6 تا 12 متری هستند و عرض آن ها نیز بین 2.4 تا 3 متر است.

پ‌ن:

اخذ مجوز کانکس در برخی مواقع و برای احداث بعضی از کانکس ها نیاز است. توصیه می کنیم درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کانکس پانلی صنعتی

آخرین نوع از کانکس نیز مورد صنعتی است که در برابر غبار و گرد و خاک مقاوم بوده و برای شرایط سخت تولید شده است.

کانکس ساندویچ پانل-پاسارگاد کانتینر-مشخصات

کاربرد و موارد استفاده کانکس ساندویچ پنل

امروزه استفاده از کانکس های پانلی در بسیاری از جهات مفید است. شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن کسب و کاری موقت را راه اندازی کنید، برای مدت کوتاهی در مکان مورد نظر اقامت داشته باشید و یا برای کارگران و کارمندان تیم خود در مکان های نامناسب، محلی برای استراحت و سکونت ایجاد کنید. تمامی این موارد با تکیه بر کیفیت بالای کانکس پانلی ممکن می شوند و به علت مقاومت در برابر عوامل طبیعی و مشکلات بسیار، استفاده از این کانکس محبوبیت عجیبی دارد.

ممنونیم که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید، امیدواریم اطلاعات ارائه شده باعث افزایش آگاهی شما در رابطه با ساندویچ پانل شده باشد.

خرید کانکس ساندویچ پنل از پاسارگاد کانتینر

پاسارگاد کانتینر ارائه دهنده خدمات در زمینه انواع کانکس و کانتینر می باشد که کانکس ساندویچ پنل نیز یکی از انواع این کانکس ها می باشد. همچنین اگر قصد خرید کانکس دست دوم ساندویچ پنل را داشته باشید نیز پاسارگاد کانتینر می تواند نیاز شما را رفع نماید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *