یکی از پرکاربردترین سازه های قابل حمل، کانکس می باشد. این سازه پیش ساخته امکانات مختلف و متعددی را در اختیار فرد قرار می دهد. شما در موقعیت های مکانی مختلف می توانید از کانکس استفاده کنید. این محصول در نمونه های مختلف طراحی و تولید می شود. شما بر حسب نیاز و خواسته های خود می توانید بهترین محصول را جهت خرید انتخاب کنید. از نمونه های پرطرفدار و پرفروش، کانکس چرخ دار می باشد. این محصول به دلیل ویژگی های کاربردی بی شماری که دارد؛ بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کانکس چرخ دار در بازارهای داخلی و خارجی جزء نمونه های پرفروش می باشد‌. همچنین این کانکس در ابعاد و طرح های گوناگون جهت فروش عرضه می شود. با خرید این کانکس با کمترین میزان از بودجه می توانید سازه پیش ساخته مورد نیاز خود را تهیه کنید.

معرفی کانکس چرخ دار: این نوع از کانکس همان طور که از نامش پیداست؛ دارای چندین چرخ در قسمت های مختلف می باشد. معمولا در کانکس هایی با ابعاد کوچک تر از یک محور اتصال استفاده می شود‌. همچنین برخی از نمونه های مشابه نیز دارای دو محور اتصال و چرخ هستند‌. کانکس چرخ دار قابلیت اتصال به خودروهای بارکش را نیز دارد؛ بنابراین با کمترین هزینه می توانید سازه پیش ساخته خود را جا به جا کنید. در ساخت این کانکس از انواع ساندویچ پانل در قسمت کف و دیواره ها استفاده شده است.

به لحاظ کیفیت این محصول در جایگاه بسیار ویژه و ممتازی قرار دارد. برای ایجاد عایق حرارتی از مواد اولیه متعددی نظیر: فوم پولی یورتان استفاده شده است. کانکس چرخ دار مطابق با نیاز کاربر طراحی شده است. همچنین چرخ های موجود در زیر کانکس به جا به جایی راحت و آسان تر محصول کمک خواهند کرد. این چرخ ها قدرت تحمل هر وزنی را دارند؛ زیرا کاملا با کیفیت و مرغوب می باشند. در قسمت های مختلف این محصول از ورق های گالوانیزه با ضخامت استاندارد نیز استفاده شده است.

کاربرد کانکس چرخ دار چیست؟

همیشه کانکس چرخ دار به دلیل قیمت بسیار مناسب و کیفیت مثال زدنی جزء نمونه های محبوب بازارهای داخلی بوده است. این محصول کاربرد بسیار زیادی دارد؛ به همین علت در رده کانکس های با کیفیت و کاربردی قرار دارد. جالب است بدانید، که کاربرد کانکس چرخ دار محدود به چند مورد جزئی نیست. برخی از کاربردهای اصلی این کانکس شامل موارد ذیل هستند:

  • کانکس های چرخ دار بهترین آیتم برای کمپ یا مسافرت هستند‌. این محصول به دلیل وزن بسیار کمی که دارد؛ به راحتی قابل بکسل شدن می باشد. همچنین جا به جایی آن از محلی به محل دیگر بسیار راحت می باشد.
  • این نوع کانکس ها توسط ارگان های نظامی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. هم اکنون در حاشیه جاده های کشوری می توانید انواع کانکس چرخ دار پلیس را مشاهده کنید.
  • از این نوع کانکس برای فروش انواع غذا در قسمت های مختلف شهر نیز می توان استفاده کرد. به نوعی محدودیتی برای جا به جایی کانکس وجود ندارد.
  • کانکس های چرخ دار در محیط کارگاهی بیشترین میزان از کاربرد را دارند.
  • همچنین در موقعیت های اضطراری نیز از کانکس های چرخ دار با ابعاد بزرگ تر به عنوان یک کلینیک درمانی استفاده می شود.

کانکس چرخ دار قرمز

بررسی ابعاد و انواع کانکس چرخ دار

کانکس چرخ دار در ابعاد و انواع مختلف به بازار عرضه می شود. شما بر حسب نیاز و بودجه خود می توانید در ابعاد مختلف این محصول را سفارش دهید. این کانکس در ابعاد گوناگون قابل سفارش می باشد. همچنین تنوع بی نظیر این محصول موجب محبوبیت حداکثری آن در بازارهای داخلی شده است. طول و عرض کانکس باید متناسب باشد؛ در غیر این صورت فضای داخلی کانکس کاربردی نخواهد بود. معمولا عرض کانکس های چرخ دار از ۲ متر و ۴۰ سانتی متر آغاز می شود. بر حسب نیاز مصرف کننده می توان طول کانکس را افزایش داد.

همچنین طول کانکس نیز از ۳ متر شروع می شود. انواع کانکس چرخ دار به شرح ذیل هستند:

کانکس چرخ دار توریستی یا مسافرتی:

از این نوع کانکس برای مسافرت و طبیعت گردی استفاده می شود. همچنین این محصول وزن بسیار کمی دارد و همچنین ایمنی و امنیت لازم را برای کاربر به ارمغان می آورد.

کانکس چرخ دار کارگاهی:

این محصول در محیط کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا برای استراحت در محیط کارگاهی استفاده از این کانکس ضروری است.

کانکس چرخ دار پلیس:

در حاشیه جاده ها کم هزینه ترین روش برای ایجاد یک مقر نظامی استفاده از کانکس چرخ دار پلیس می باشد.

کانکس چرخ دار فروش مواد غذایی:

فروش انواع غذا به صورت خیابانی در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای پیاده سازه ایده های ذهنی خود در این زمینه می توانید از این نوع کانکس استفاده کنید.

کانکس چرخ دار ساندویچ پانل:

این کانکس کیفیت حداکثری را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین به لحاظ قیمت نیز بسیار معقول و اقتصادی می باشد.

نمونه ای از کانکس چرخ دار

بررسی قیمت کانکس چرخ دار در سال جاری

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان خرید کانکس چرخ دار نو به قیمت مناسب و ارزان می باشد. در این بین اغلب مشتریان به دلیل نداشتن بودجه کافی اقدام به خرید کانکس چرخ دار دست دو می کنند. در صورتی که برخی از مراکز فروش اصلی کانکس چرخ دار نو را با قیمت باورنکردنی جهت فروش عرضه می کنند. چنین مراکزی با حذف واسطه ها و عرضه مستقیم درصدد کاهش قیمت نهایی محصول هستند. همچنین بیشتر از سود ریالی رضایت مشتریان خود را در اولویت قرار می دهند.

یکی از برترین فروشندگان کانکس پاسارگاد کانتینر می باشد. این مجموعه با قیمت کاملا معقول و اقتصادی انواع کانکس را به فروش می رسد.

شما برای استعلام قیمت هر محصولی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ارتباط برقرار کنید. مرزهای جدیدی از کیفیت با قیمت استثنایی را با محصولات پاسارگاد کانتینر تجربه خواهید کرد. برای قدم برداشتن در مسیر کیفیت همین امروز نسبت به خرید کانکس چرخ دار از این مجموعه فروشگاهی اقدام کنید.

این مرکز فروش جدیدترین و متنوع ترین نمونه های موجود در بازار را جهت فروش عرضه می کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *