کانتینرها، ابزارهای بسیار مهم و کاربردی در صنعت حمل و نقل هستند. این وسایل، برای حمل و نقل کالاها و محصولات به صورت امن و موثر استفاده می‌شوند. یکی از نوع‌های پرکاربرد کانتینرها، کانتینر 20 فوت است که به طور گسترده در صنعت حمل و نقل استفاده می‌شود. این کانتینر با ابعادی به طول 6 متر، عرض 2.4 متر و ارتفاع 2.75 متر طراحی و ساخته می‌شود.

کانتینر 20 فوت، با ویژگی‌های خاصی که در بارگیری و جابجایی کالاها دارد، بسیار مناسب است. ضمن داشتن ابعاد مناسب، این کانتینرها دارای امکانات ضد سرقت و مقاوم در برابر گرد و غبار هستند. همچنین به دلیل عایق بودن در برابر رطوبت، به آنها کانتینر خشک نیز گفته می‌شود. این ویژگی‌ها باعث شده تا کانتینر 20 فوت، علاقه‌مندان زیادی در همه زمینه‌ها داشته باشد. به طور معمول، پس از اتمام کار حمل و نقل کالا، این کانتینرها برای استفاده در عناوین دیگر مانند انبارداری، فروشگاه‌ها، کیوسک‌های خدماتی و حتی سازه‌های سکونتی نیز استفاده می‌شوند.

از آنجا که خرید کانتینر جدید برای همه افراد مقرون به صرفه نیست، خرید و فروش کانتینرهای دست دوم نیز گزینه‌ای مناسب است. این کانتینرها، با وزن بار بیشتر و فضای کوچک‌تر (در صورت استفاده از کانتینرهای فولادی) یا فضای بزرگ‌تر و ظرفیت وزنی کمتر (در صورت استفاده از کانتینرهای آلومینیومی) می‌باشند. در نتیجه، بسته به نیاز و مورد استفاده، می‌توان از این کانتینرها استفاده کرد.

در این تخصص، ما در خرید و فروش کانتینرهای دست دوم و نو تخصص داریم. تجربه‌ی خرید و فروش کانتینرها را با ما تجربه کنید تا به راحتی از این وسیله حمل و نقل برای نیازهای شخصی و تجاری خود استفاده کنید.

کانتینر 20 فوت چیست؟

کانتینر 20 فوت یکی دیگر از انواع پرکاربرد کانتینرها است. از این کانتینر در حمل و نقل‌های دریایی با کشتی‌ها استفاده می‌شود. افزون بر این موارد کانتینر 20 فوت بعد از حمل و نقل اغلب به عنوان انبار کردن محصولات استفاده می‌شود.

این نوع کانتینرها به دلیل داشتن ابعاد و حجم مناسب طرفداران بسیاری داشته و در برخی موارد نیز از آن‌ها به عنوان کیوسک‌های خدماتی و فروشگاهی در بنادر و سایر مناطق استفاده می‌شود. انواع کانتینر های موجود در بازار مانند کانتینرهای روباز، کانتینر بغل بازشو، یخچالی و … همگی با ابعاد 20 فوت طراحی و ساخته می شوند تا حجم بار بیشتری را در خود جای دهند.

خرید کانتینر 20 فوت-پاسارگاد کانتینر-03-

مزایای استفاده از کانتینر 20 فوت در حمل و نقل کالاها

همان گونه که در مطالب بالا گفته شد کانتینر 20 فوت به دلیل ابعاد استاندارد خود در صنعت حمل و نقل محصولات و کالاها جایگاه ویژه‌ای دارد. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای این کانتینر را معرفی می‌کنیم:

  • سهولت و راحتی در هنگام بارگیری و انتقال کالاها
  • قابلیت آمارگیری دقیق و بهتر محصولات و کالاها
  • برخورداری از ضریب ایمنی بسیار بالا و جلوگیری از سرقت کالاها
  • حفظ سلامت کالاها در شرایط مختلف حمل و نقل
  • قابلیت حمل و ارسال کالاها به شکل فله به خصوص محصولات و لوازم کشاورزی
  • با استفاده از کانتینر 20 فوت می‌توان از فضای وسیله نقلیه همچون کشتی، هواپیما باربری و… استفاده بهینه‌ای کرد.
  • کاهش هزینه‌های مربوط به بسته بندی، بارگیری و تخلیه بارها
  • قابلیت ارسال Door to Door
  • جلوگیری از نفوذ عوامل محیطی مخرب همچون آب، رطوبت و گرد و غبار

افزون بر این موارد سقف و کف این نوع کانتینرها به دلیل طراحی خاص و مهندسی خود این امکان را فراهم می‌کنند تا چند کانتینر مختلف به راحتی روی هم قرار گیرند.

مطالب مرتبط:

کانتینر چادری یکی از انواع کانتینرهاست که برای حمل بارها از آن استفاده می گردد تا بارها با کمترین ضرر و آسیب جا به جا شوند.

خرید کانتینر 20 فوت-پاسارگاد کانتینر-02

مشخصات فنی و ابعاد کانتینر 20 فوت

کانتینر 20 فوت عمدتا با ابعاد زیر تولید و به بازار عرضه می‌شود:

  • طول داخلی 5.9 متر
  • عرض داخلی 2.35 متر
  • ارتفاع داخلی 2.39 متر
  • عرض درب 2.35 متر
  • حجم داخلی 33.2 متر مکعب
  • وزن خالص 1.8 تن

منظور از حجم داخلی همان ظرفیت کانتینر 20 فوت است. میزان وزن بار استاندارد و مجاز این نوع کانتینر حدود 17.5 تن است. در بدنه این کانتینر از فولاد با ضخامت 3 میلی‌متر به همراه تخته‌های اندود شده الواری استفاده شده است تا بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و فشار ناشی از تحمل وزن داشته باشد. درب‌های این کانتینر از نوع ضد سرقت بوده و ضریب ایمنی بسیار بالایی دارند.

مطالب مرتبط:

کانتینرها در انواع مختلفی تولید و ارائه می شوند که تمامی مشخصات آنها بر اساس استانداردهای جهانی می باشد. کانتینر روباز یکی از این انواع گوناگون کانتینرهاست.

کانتینر 20 فوت بر اساس نوع کارایی و سایز در انواع و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. در ادامه برخی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع کانتینر 20 فوت را معرفی می‌کنیم:

  • کانتینر 20 فوت DC
  • کانتینر 20ft مخزن‌دار
  • کانتینر 20 فوت یخچالی
  • کانتینر 20 فوت HG

کانتینر 20 فوت DC

کانتینر 20 فوت DC اغلب در حمل و نقل و جابه‌جایی‌ کالاها و محصولات خشک استفاده می‌شود. این نوع از کانتینرها اغلب با ابعاد 20 فوت یا 60 فوت تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

کانتینر 20 فوت HG

کانتینر 20 فوت High Cube شباهت بسیاری با سایر کانتینرهای استاندارد دارد، اما ارتفاع این نوع کانتینر بیشتر است. ارتفاع کانتینر 20 فوت HG 9 فوت و 6 اینچ است. این مدل از کانتینرها معمولا با طول 20 فوت تولید می‌شوند تا در بسیاری از حمل‌ و نقل‌های دریایی، زمینی و هوایی مورد استفاده قرار گیرند.

کانتینر 20 فوت یخچالی

یکی دیگر از پرکاربردترین انواع کانتینر 20 فوت، کانتینر یخچالی نام دارد. از این نوع کانتینر عمدتا برای جابه‌جایی مواد غذایی و خوراکی به سایر نقاط دنیا استفاده می‌شود. این نوع کانتینر دارای یک محفظه ایزوله یا عایق بندی شده و همچنین سیستم خنک کننده و سیستم تهویه و گردش هوا است تا مواد غذایی و خوراکی موجود در آن در بهترین شرایط بهداشتی به مقصد برسند.

کانتینر 20 فوت مخزن دار

در داخل کانتینر 20 فوت یخچالی همواره یک مخزن به منظور حمل مایعات و مواد شیمیایی خطرناک قرار داده می‌شود. این مدل از کانتینرهای 20 فوت ضریب ایمنی بالایی نسبت به سایر کانتینرها دارند.

مطالب مرتبط:

اگر برای حمل و نقل بار خود به کانتینری با حجم و ابعاد بزرگتر نیاز دارید، خرید کانتینر 40 فوت | کانتینر 45 فوت راه چاره شما خواهد بود!

خرید کانتینر 20 فوت-پاسارگاد کانتینر-04-

خرید کانتینر 20 فوت از پاسارگاد کانتینر

برای خرید کانتینر باید به شرکتی مطمئن مراجعه کرد که تولید و فروش انواع کانتینرها را پوشش دهد. شرکت پاسارگاد کانتینر یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده انواع کانتینر 20 فوت در سطح کشور است. تمامی کانتینرها در این شرکت با بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا و مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی ساخته می‌شوند. جهت استعلام قیمت و خرید کانتینر 20 فوت مورد نظر خود می‌توانید با کارشناسان و مشاورین پاسارگاد کانتینر تماس حاصل فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *